piątek, 6 czerwca 2014

Komiks

Hej, po bardzo długiej nieobecności powracam do blogowania. Na znak nowego początku mój blog troszkę zmienił wygląd (mam nadzieję na lepsze). Mam nadzieję, że się Wam spodoba tak bardzo jak mi. Dzisiejszy wzorek chodził mi po głowie już jakiś czas. Wiem, że motyw komiksu jest dość popularny, ale myśle, że jeszcze nie jest wyczerpany ten temat ;) Napisy są różne, chyba tylko dwa się powtarzają, ale nie interesuje się komiksem i nie miałam pomysłu na inne :D To tyle marudzenia, a teraz zobaczcie efekty mojej pracy.





Czekam na Wasze opinie na temat paznokci i nowego wyglądu (jestem ciekawa czy się Wam spodoba).

4 komentarze:

  1. Wzorek jak najbardziej OK. Ładnie ci wyszedł, popracuj nad skórkami i będzie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, komiksowe mani !

    ________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ powróciłaś do blogowania... Już sierpień jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. skórki tragedia...bez zadbania o nie bedzie dobry efekt...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Jeśli zadajesz pytanie odpowiem pod komentarzem ;)