środa, 11 kwietnia 2012

UK vs USA

hej, dzisiaj znowu flagi;D Ale najpierw zdradzę Wam pewną tajemnicę. Nie wiem czy zauważyliście, ale na zdjęciach w różnych notkach nie są dłonie jednej osoby. Część wzorków jest na moich pazurkach a część na pazurkach mojej siostry tak jak dzisiaj. Ciężko by mi było na lewej ręce namalować flagi USA. Modelka (moja siostra)  jest zadowolona i bardzo się jej wzorek podoba. Flaga USA jest troszkę oszukana, bo nie malowałam gwiazdek tylko kropki. No to teraz zdjęcia:



i prawa ręka:

i lewa ręka:
  I jak Wam się podoba?

7 komentarzy:

  1. obie fajne, ale wg mnie wygrywa UK :D

    OdpowiedzUsuń
  2. matko ile roboty:) ale bardzo fajny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. musiałaś się nieźle napracować :) UK wygrywa :D choć obie świetnie Ci wyszły

    OdpowiedzUsuń
  4. Flagi nawet spoko, ale notek to za często nie piszesz, co? Może wpadaj częściej;) a po za tym to nawet fajne-ale chyba nic nie przebije Twoich zeber:P

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł :) jak dla mnie wygrało UK :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Jeśli zadajesz pytanie odpowiem pod komentarzem ;)