wtorek, 8 maja 2012

Jeśli gwiazdkę z nieba chcesz dostaniesz...

hej, dzisiaj stempelki z essence, a dokładniej gwiazdki, które mogliście zobaczyć w poprzedniej notce w fladze Chin. Jednak tym razem zrobiłam kilka stempli na jednym paznokciu. Lakier w tle jest z firmy sensique z serii oriental dream a nazywa się jewel of the orient nr 264. Gwiazdki stemplowałam lakierem z essence z obszernej serii colour&go o nazwie icy princess z numerem 80. Efekt jest trochę magiczny, gdyż lakiery się mienią i współgrają ze sobą tak, że pod pewnym kątem nie widać gwiazdek. Wzorek jest bardzo delikatny i bardzo przypadł mi do gustu.  A teraz zobaczcie zdjęcia:





No i jak Wam się podoba?

7 komentarzy:

  1. Mi bardzo się podoba :) Jest śliczny.
    Ciekawy blog :)
    Zapraszam do mnie: http://kniferka-make-up.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie. Gwiazdki mogłaś zrobić żółte ale też jest spoko. Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Magiczny mani, ładnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądają te gwiazdki. Takie delikatne.
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Jeśli zadajesz pytanie odpowiem pod komentarzem ;)