niedziela, 13 stycznia 2013

Fioletowo srebrne

hej, na wstępie dziękuje anonimowemu, który polecił mi matujący top z my Secret  Dzisiaj taki post na szybko. Od razu przepraszam za zdjęcia, bo są robione w sztucznym świetle. Krótko opis wzorku pomalowałam paznokcie srebrnym lakierem a następnie przykleiłam paseczki i pomalowałam fioletowym lakierem. później odkleiłam naklejki i gotowe. Na koniec pomalowałam wyżej wymienionym topem. I jest przepis na wzorek dla leniuchów;) A teraz zdjęcia:





I co Wy na to?

3 komentarze:

  1. bardzo ładnie:) sama malujesz? zapraszam do siebie na www.2bloggirls.pl- mamy małe rozdanie i na razie nie ma zbyt wiele zgłoszeń więc szanse na wygraną duże, a nagrody bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się to połączenie kolorystyczne fioletu ze srebrem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Jeśli zadajesz pytanie odpowiem pod komentarzem ;)