niedziela, 10 lutego 2013

Czarno czarne

hej, dzisiaj bardzo elegancki wzór, troszkę nawiązujący do francuskiego, ale cały czarny. To może po kolei opowiem co zrobiłam. Na początku pomalowałam paznokcie czarnym lakierem z my secret. Później  przykleiłam na końcówki paznokci naklejki do robienia francuskiego i pomalowałam do naklejek matowym utwardzaczem również z my secret. Następnie odkleiłam naklejki i aby nadać błysku końcówkom paznokci pomalowałam je utwardzaczem z essence i tak otrzymałam bardzo fajny efekt. Oceńcie sami:



A Wam jak się podoba ten wzorek?

3 komentarze:

  1. Fajne to połączenie matowo-błyszczące:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie czarne paznokcie nie przekonują, ale połączenie matu z błyskiem to bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł ;p tylko musisz uważać żeby troche staranniej rozprowadzać lakier przy skórkach :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Jeśli zadajesz pytanie odpowiem pod komentarzem ;)