czwartek, 7 czerwca 2012

cukierkowo

hej, dzisiaj wzorek dla leniwych, idealny na długi weekend ;)  Przez ostatnie trzy dni miałam na paznokciach jeden z moich nowych nabytków z sensique -  Quince flower. Dzisiaj się mi troszkę znudził, choć kolor jest prześliczny (taki cukierkowo-landrynkowy), i domalowałam cienkim pędzelkiem białe paseczki w ukosie. Wzorek kojarzy mi się ze słodyczami. Prawej ręki nawet Wam nie pokazuje, bo wygląda strasznie. Oto zdjęcia lewej ręki podziwiajcie:





I jak wzorek? A wy macie długi weekend?


4 komentarze:

  1. cześć,cześć! Zapraszam na rozdanie u mnie :>
    Wzorek lux, ja nabylam sobie teraz mega neon roz;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wzorek i na dodatek łatwy w zrobieniu. Zapraszam w wolnej chwili do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Jeśli zadajesz pytanie odpowiem pod komentarzem ;)