piątek, 1 czerwca 2012

paznokciowy dzień skittles

hej, na wstępie chciałam wszystkim dzieciom złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji Dnia Dziecka. Byłam dzisiaj w Naturze i trafiłam na promocje lakierów sensique z serii nature code (są przecenione na 4,19). W moim koszyku znalazły się Solar glow, Quince flower i Earthy brown. Można je zobaczyć w zakładce moje lakiery, jak i wszystkie inne. Ale zakupy to nie temat dzisiejszej notki. Pokaże Wam paznokcie wykonane w ramach akcji paznokciowy dzień skittles.

A oto moje pazurki:

Właściwie to tak wyglądały do południa. Po południu stwierdziłam, że fajnie by wyglądały jakbym dodała brokat. Jak pomyślałam tak zrobiłam i teraz moje paznokcie wyglądają tak:


I jak Wam się podoba? Która wersja lepsza?


8 komentarzy:

Dziękuję za komentarze. Jeśli zadajesz pytanie odpowiem pod komentarzem ;)