niedziela, 22 lipca 2012

jeans

hej, dzisiejszy wzorek znalazłam tutaj, jest tam również instrukcja jak go wykonać. Może mój wzorek nie jest identyczny jak oryginał, ale i tak mi się bardzo podoba. Wzorek jest łatwy do zrobienia. Najtrudniej jest nie zrobić dziur takich, żeby nie było widać płytki paznokcia. Myślę, że fajnie by wyglądał ten wzorek gdy użyjemy białego, jasnoniebieskiego i granatowego. Moim zdaniem taki efekt jest lepszy od pękających lakierów. To teraz pooglądajcie zdjęcia:





A Wy co myślicie: fajny wzorek czy nie?



4 komentarze:

  1. bardzo mi się podobają takie ciapki ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię pękaczy, a to jest fajny pomysł na ich zastąpienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny wzorek :) ale nie pomalowałabym tak, bo to nie w moim stylu.

    Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniowym konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Jeśli zadajesz pytanie odpowiem pod komentarzem ;)