sobota, 24 listopada 2012

1 urodziny bloga

hej, dokładnie rok temu napisałam pierwszą notkę. Choć wygląd bloga zmienił się kila razy i nie zawsze udaje mi się znaleźć czas aby coś napisać, to Wy mimo to zaglądacie tutaj. Dziękuję ;) Jak do tej pory napisałam 45 notek, a najchętniej oglądanym postem jest wzorek truskawki <klik>, a najchętniej komentowanym był kosmos <klik>.  Przez cały rok z ciekawością patrzyłam co wpisywaliście w Google, że tutaj trafiliście. Pokażę Wam najlepsze:




Mogę odpowiedzieć, że flaga z gwiazdkami to flaga USA bądź Unii Europejskiej, Australii, Bośni i Hercegowiny... Niestety nie ma tutaj modelek z flagą Ameryki ;( Pomysł na znaki drogowe zostawmy osobą, które się tym zajmują, już oni coś wymyślą ;D Nie mam zielonego pojęcia gdzie jest promocja na skittlesy- może Wy wiecie? A najbardziej zastanawia mnie kto wpisuje w wyszukiwarkę 'moje lakiery'.

A Wam, które wyrażenie się najbardziej spodobało? Chcielibyście aby coś się zmieniło na moim blogu? Czekam na wszystkie Wasze propozycje.

2 komentarze:

  1. Tyle czasu już minęło ;)
    PISZ WIĘCEJ NOTEK!!!
    To moja propozycja numer 1 ;) Jeśli będziesz pisać częściej na pewno więcej osób będzie tu zaglądać.
    Może jak na razie 1 notka na tydzień? Z czasem może 2 w tygodniu?
    Wiem że się nie ma czasu, sama też nie mogę znaleźć na wszystko czas ale próbuję - może Ty też spróbuj.
    Gratulacje z okazji pierwszych urodzin, i powodzenia w dalszym blogowaniu.
    Buziaczki :*
    S.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Jeśli zadajesz pytanie odpowiem pod komentarzem ;)