środa, 5 grudnia 2012

Złoto ze zmierzchu

hej, dzisiaj recenzja. Ten lakier wpadł mi w oko już jak się pojawiła zapowiedź limitki z essence z serii ze Zmierzchu (wyróżniał się z pośród ciemnych kolorów). A do tego w Naturze była promocja i zaoszczędziłam chyba 2 zł. Złoty lakier o nazwie ' A piece of forever ' podbił moje serce ;) Jest przepiękny. Bardzo dobrze kryje, po pierwszej warstwie były leciuteńkie prześwity, więc dodałam jeszcze jedną warstwę. To teraz podziwiajcie lakier na zdjęciach:






Czy podoba się Wam ten lakier tak bardzo jak mi?


5 komentarzy:

  1. Chyba jeszcze nigdy nie miałam złota na paznokciach :) Bardzo elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :D Wg mnie ten lakier byłby też fajną bazą pod wzorki, np, jakieś delikatny, czarny kwiatuszek, czy coś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ten kolor nie przypadł do gustu. Ale wygląda wytrawnie.
    Może znajdziesz czas aby napisać choć jedną notkę w tygodniu?
    Pozdrawiam i jak się już nie zobaczymy to WESOŁYCH, ZDROWYCH ŚWIĄT i SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO 2013 ROKU :*
    !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za życzenia i też życzę wszystkiego najlepszego z okazji świąt, ale niestety nie wiem komu ;)

      Usuń
  4. Myślę, że na jakaś imprezę jak najbardziej ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Jeśli zadajesz pytanie odpowiem pod komentarzem ;)