wtorek, 27 marca 2012

Bajkowe

hej, przepraszam za to, że ostatnio nie pisałam, ale nie miałam weny ;D Miło mi, że się upominacie o notki. Dzisiaj 10, ostatni tydzień 10-tygodniowej akcji paznokciowej czyli bajkowe pazurki. Ja zrobiłam Reksia tylko się rozmazał przez utwardzacz ;( ale tak czy inaczej Wam je pokaże. Przyznaje się, że na prawej ręce nawet nie próbowałam namalować tego wzorka.  Oto zdjęcia:




Bardzo szybko minęło te 10 tygodni. Mam nadzieję, że powstanie jeszcze taka inicjatywa ;D A jak Wam się podoba?

5 komentarzy:

  1. heheh Reksio:D Fajnie wyszly bo od razu widać kto to:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reksio bardzo ładny. Szkoda że tak późno piszesz;) Zapomniałaś o nas? Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno mnie tu nie było.
    Reksio oczywiście jest ładny ;D
    A jak tam u Cibie Anonimus^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo od razu przypomniała mi się melodyjka z początku bajki :)
    świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Jeśli zadajesz pytanie odpowiem pod komentarzem ;)