środa, 14 marca 2012

Essence nail art sealing top coat

hej, dzisiaj pierwsza recenzja. Jest to essence nail art sealing top coat. 




Informacje z opakowania: ,,wierzchnia warstwa ochronna do zdobienia paznokci; ten przeźroczysty, niezwykle połyskliwy lakier gwarantuje, że zdobienia na paznokciach zostaną na swoich miejscach na dłużej i chroni je przed uszkodzeniem, ożywia kolory, szybkoschnący." 


Opakowanie jest białe, więc ciężko stwierdzić ile lakieru jeszcze jest. Pędzelek jest w sam raz. Konsystencja jest podobna do wody. Z tym ożywianiem koloru nie zauważyłam różnicy, ale lakier  trzyma się dłużej na paznokciach ;D W opakowaniu jest 10ml produktu, a cena to 8:99. 


A Wy macie ten 'utwardzacz'? Jakie są Wasze wrażenia? Chcecie więcej recenzji?

6 komentarzy:

  1. Nie używałam - faktycznie słaba jest ta buteleczka, nic nie widać co jest w środku

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. wiecej notek dodawaj, w miarę możliwości;) a recenzja spoko. Też to mam ale nie używam bo na mnie to nie działa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. po 5 miesiącach zrobiła mi się z niego klucha. :( zapraszam na moje pierwsze rozdanie. do wygrania lakiery i naklejki do paznokci oraz pędzelek do makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  5. a gdzie nowa notka? Ktoś tu się chyba spóźnia? Gdzie bajkowe paznokcie, jestem ciekawa co tam wymyśliłaś:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Jeśli zadajesz pytanie odpowiem pod komentarzem ;)