wtorek, 6 marca 2012

Moda

hej, dzisiaj z małym opóźnieniem w ramach ósmego tygodnia 10-tygodniowej akcji paznokciowej moda. Wzorek trochę w stylu retro. Uważam, że taki wzór nigdy nie wychodzi z mody. Bardzo mi się podoba chociaż kropki nie są za piękne, bo musiałam malować je cienkim pędzelkiem, gdyż nie posiadam jeszcze sondy. Na pewno jeszcze kiedyś zrobię ten wzorek ;D Oto zdjęcia oceńcie sami:





A za tydzień sztuka. Muszę powiedzieć, że zostały same ciężkie tematy. A jak paznokcie? Podobają się Wam tak jak mi?

8 komentarzy:

  1. no spoko. Paznokietki moga byc;) a co to ma byc za opoznienie :P i tak ci ladne kropki wyszly

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze na widok tego wzoru na paznokciach mam skojarzenia ze spódnicą w grochy ;) Ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wyszło, a zamiast sondy zawsze można użyć np. szpilki z okrągłą główką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pasują Ci do bluzeczki^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, klasyczne grochy :) mam taki szaliczek :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy patrzę na ten wzór przypomina mi się jak fajnie wpasowały Ci się w bluzki. Fajnie to wyglądało.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Jeśli zadajesz pytanie odpowiem pod komentarzem ;)